Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Omärklig syn

Av Dads Princess - 17 februari 2011 16:55

Idag när jag kom hem från skolan kom Emma fram med digtala filmkamera och visade när Tindra börja åla sig fram för att försöka få tag dammsugarens strömkabeln, men så tur var sladden inte i koppla i strömdosan. Det roligaste var att hon kom åt den   .


Tänk att tiden går så fort att vår lilla Princess har vuxit så mycket att vi förstår inte ett enda ljud hon säger mest hör man blabla sen skrik å sen bla bla å brumm som en bil haha.


Det farligaste är när hon börja ta sig framåt då är det bäst att gömma saker som hon inte ska får ta t.ex som vår kladdkaka eller min Bacardi flaska haha haha än är hon för ung att få smaka...   


När jag la ner henne på golven för att se att hon vill åla sig fram igen så la ajg fram en rolig sak men minns inte vilket men men hon ålade verklig fram med högra foten tryckte hon sig fram :-D


P.s bilden på Tindra är hon14 veckor gammal....


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dads Princess - 18 februari 2011 16:30

idag fick min sötnos vara fire brigade   ... Några bilder på henne.                     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards